Loading...Loading...

5. april 2024

”Nye Metalservice har forståelse for min situation” – kunder mærker forandring

Metalservice er i gang med en transformation, der ikke kun styrker deres interne processer, men også skaber dybere forståelse for kundernes behov. Strategiskiftet og ny ledelse har blandt andet ført til fornyet forbindelse med kunder som Bendix Tool, der nyder godt af en af Metalservices grundsten: At gøre dét ekstra for at skaffe varer.

Hos Metalservice bevæger vi os mod en mere moderne tilgang. Interne forandringer positionerer os som en mere fleksibel og digitalt fokuseret samarbejdspartner. De nye takter har ikke kun ændret vores udseende, men i høj grad også måden, vi driver forretning på. Mange af vores kunder mærker denne forandring – heriblandt er Bendix Tool, som vi skaffer aluminiumsrør og massivt aluminium til.

– Nye strategier og fokus på forbedring internt hos Metalservice har virkelig gjort en forskel. Vi oplever øget opmærksomhed på vores behov, og det styrker vores samarbejde på flere niveauer. Ingen andre kan levere inden for så kort varsel, siger Kenneth Risør, som er administrerende leder hos Bendix Tool.

Skaffeleverandør ud over det sædvanlige

Som avanceret produktionsvirksomhed med betydelig ekspertise inden for en lang række bearbejdningsmetoder tilbyder Bendix Tool en bred vifte af produkter til specialiserede industrier. Det kræver særlige materialer.

– Vi bruger aluminiumsrør, som kun kan skaffes hos meget få værker. Uden det vil dele af vores produktion gå helt i stå. Derfor har det enorm betydning, at Metalservice kan skaffe varerne, når vi er i bekneb.

– Tydeligt større fokus på konkurrencedygtige priser, leveringssikkerhed og kundeservice har gjort Metalservice nemme at handle med. De har forståelse for mig som kunde og kan sætte sig ind i, at min forretning går op og ned, så de ikke altid kan have samme avance.

En forandret metalgrossist – mere moderne

Hos Metalservice er strategien fortsat at være samarbejdsvillige og prisbevidste. Med en bred leverandørportefølje prioriterer vi at kunne levere til vores kunder. I metalbranchen, hvor relationer er afgørende, værdsætter Kenneth Risør særligt, at han er tryg ved, hvem han handler med.

– Jeg samarbejder tæt med Malene Svendsen og har aldrig mødt en, der går så langt for at hjælpe. Hun sætter alt ind for at finde frem til alternativer og laver fx aftaler med nye værker for at skaffe. Jeg har været i branchen i 10 år, og den service oplever man virkelig ikke ellers. Det er tydeligt, at Metalservice er dedikerede til at forbedre sig.

Hos Metalservice er vi en forandret metalgrossist og en mere fleksibel samarbejdspartner. Direktør Karsten Poulsen sætter ord på fornyelsen.

– Internt sker nye ting, som gør, at vi er mere moderne både i vores udseende og i vores tilgang til opgaverne. En transformation er i gang, og jeg er meget glad for, at det kan mærkes hos kunderne.

Hos Metalservice er vi stadig de bedste til at skaffe dine materialer hjem. Derfor: Er der noget, der ikke er at finde på vores webshop, så er vores kompetente sælgere klar.

Vidste du...?

At vi hos Metalservice også laver kontrakter med længere horisont fra eksternt lager?

Så kan du have dine varer opbevaret på lager hos os – også i mere end 6 måneder.